Mobile Marketing Association (MMA) je početkom 2010 lansirala prvi izvještaj o korištenju mobilnih usluga Consumer Reports Briefing za tržišta Velike Britanije, Francuske i Njemačke.
Izvještaj se temelji na istraživanju provedenom od 21. do 25. siječnja 2010. godine. Pitanja u istraživanju odnosila su se na: operatere mobilne telefonije, proizvođače telefona, interes za aktivnosti mobilnog bankarstva aktivnosti i važnost sigurnosti.
Prema rezultatima izvještaja može se reći da usluge mobilnog bankarstva sve više stječu popularnost među korisnicima mobilnih telefona. 14% odraslih potrošača u Velikoj Britaniji, 9% francuskih i njemačkih potrošača već koriste usluge mobilnog bankarstva, i taj postotak se polako povećava. SMS je trenutno najpopularniji medij za isporuku usluga i informacija mobilnog bankarstva. Ove usluge najčešće koriste mladi potrošači. Međutim, sigurnost ostaje i dalje važan čimbenik prilikom odlučivanja o tome hoće li netko koristiti usluge mobilnog bankarstva.
You must be logged in to post a comment
About the Author